Nyomtatható verzió   Tartalom elküldése levélben   Betüméret növelése   Ikonok magyarázata 

Szociális minőség menedzser szakirányú továbbképzési szak

Szociális minőség menedzser
Munkarend Szakirányú továbbképzés neve Önköltség (félév) Képzési idő (félév) Irányszám Képzés gyakorisága Képzés helye Képzési terület

levelező

szociális minőség menedzser

160 000 Ft

2

25 < 40

havonta

Budapest

TÁRS



Részvétel feltétele: Legalább alapképzési szakon szerzett oklevél a következő képzési területek valamelyikén: bölcsészettudomány, gazdaságtudományok, hitéleti, jogi, orvos- és egészségtudomány, társadalomtudomány.

Szakirányú továbbképzésben megszerezhető szakképzettség neve: szociális minőség menedzser.

Jelentkezési határidő: 2019. január 20.,  2019. június 16. 
Jelentkezés díja: 5000 forint. 
Befizetés módja: átutalással, amelyről  a szóbeli behívóval együtt küldenek tájékoztatást. 
Csatolandó dokumentumok: oklevélmásolat, valamint szakmai önéletrajz, ami alapján történik a szóbeli vizsga. 
Képzés kezdete: 2019.  február 8., 2019. szeptember 6.

Egyéb információk: A képzés nyelve: MAGYAR. 
A jelentkezés módja: a felveteli@tatk.elte.hu címre elküldött jelentkezéssel (a levél tartalmában szerepeljen a jelentkező minden személyes adata, a megpályázott képzés és mellékletként a csatolandó dokumentumok). 
A szóbeli felvételi vizsga várható ideje: 2019. január vége/ június vége.

Bővebben a szociális minőség menedzser képzésről

1.  Kiknek ajánljuk?

Minden olyan szociális szakembernek, akik a minőségért, minőségfejlesztésért felelősek vagy felelőséget éreznek egy szervezetben.

Állami, önkormányzati, civil, egyházi fenntartású vagy forprofit intézményekben dolgozóknak, és azokon belül elsősorban közép- vagy felsőszintű vezetőknek ajánljuk a képzést. Részletesebben, a szervezetek tartozhatnak egyes minisztériumokhoz vagy annak háttérintézményéhez, megyei vagy helyi önkormányzathoz, s ezen belül is lehet:

  • családsegítő illetve gyermekjóléti intézmény
  • gyermekvédelemi szakellátású intézmény
  • hajléktalan ellátással foglalkozó intézmény
  • idősek szociális ellátását nyújtó intézmény
  • fogyatékosok szociális ellátását nyújtó intézmény illetve
  • pszichiátriai és szenvedélybetegek szociális ellátásával foglalkozó intézmény munkatársa.  
2.     Miért érdemes elvégezni ezt a képzést?

Olyan szociális szakembereket képzünk, akik jártasak a minőségfejlesztésben és minőségirányításban: olyan átfogó ismeretekkel fog rendelkezni a nálunk végzett szakemberek, mint az EFQM modell vagy az ISO 9001: 2015-ös szabvány ismerete. Ez a szemlélet egyelőre hiány a szociális szakmán belül, ezért is jelent a nálunk végzők számára komoly előnyt azok az ismeretek, amiket átadunk. A képzésünk Magyarországon egyedülálló és hiánypótló.

3.     Mi a képzés tartalma?

A képzés négy pilléren nyugszik: jogi alapismeretek; társadalom,- szociálpolitika és szociális munka elmélet; minőség és menedzsment ismeretek.  

A képzés során összesen 16 tárgyat oktatunk 4 blokkban, amelyeknek a pontos megnevezése a következő:

  • „A szociális szféra jogi ismeretei”
  • „A társadalom- és szociálpolitika, szociális munka elvei és gyakorlata”
  • „Szociális szervezetek menedzsmentje”
  • „Minőség a szociális szektorban és szervezetekben” 

4.     Milyen végzettséget ad a képzés?

Szakirányú továbbképzési szak, mely megszerezhető BA/BSc illetve MA/MSc, valamint osztatlan végzettség esetén.

A szak maga az általánosabb szociális menedzser szakirányú továbbképzési szak specializációja. Előbbit az EURODIR (az Európai Szociális Intézmények Igazgatóit képző iskolák egyesülete) akkreditálta, vagyis az itt szerzett diplomát elfogadják az EU szociális intézményeiben.     

5.     Egyéb előnye a képzésnek?

Kreditpontot ér a szakirányú szak elvégzése.

A diploma megszerzése esetén, személyi gondoskodást nyújtó intézményben dolgozó kollégák kötelező továbbképzésétől eltekint a jogszabály egy 6 éves periódusra, amennyiben olyan munkakörben dolgoznak, amihez ez a végzettség megfelel a munkaköréhez. 


Portálkezelői menü Tartalom módosítása Utolsó módosítás dátuma: 2018.11.15.