Új együttműködési megállapodás a digitális szociológia területén
Az ELTE Digitális Szociológia Kutatóközpont friss közleménye:
„Örömmel jelentjük be, hogy az ELTE Digitális Szociológia Kutatóközpont együttműködési megállapodást kötött a SentiOne-nal, Európa piacvezető social listening ügynökségével.
A megállapodás keretében hallgatóink és kutatóink egy féléven keresztül teljes hozzáférést kapnak a SentiOne által biztosított szolgáltatásokhoz, így kiterjedt adat- és szövegelemzést végezhetnek a közösségi média – Facebook, Instagram, Twitter, Google+, YouTube, Tumblr – csatornákon vagy épp a portálokon, blogokon, fórumokon közzétett publikus szöveges tartalmakról.
A félév során a SentiOne szakemberei személyesen is segítik munkánkat, Vida Eszter és Boda Daniella a kutatóközpontunk igazgatója által tartott Social media analitika kurzuson tart majd több órát a hallgatóknak.
A 2011-ben, Lengyelországban alakult SentiOne 30 nyelven elérhető online listening és Social CRM szolgáltatásait már most is több mint 2000 márka használja, köztük a Procter&Gamble, az Eletrolux vagy épp a Huawei. (...)
Jelen együttműködés távlatokat nyit meg a Digitális Szociológia Kutatóközpont és a Társadalomtudományi Kar számára a digitális tartalmak elemzésének terén, és jól példázza a piaci szereplőkkel való innovatív és újszerű partnerkapcsolatok lehetőségének eredményes kihasználását.
A Kutatóközpont és a SentiOne együttműködése során születő, minden bizonnyal izgalmas kutatási eredményeket jelen felületen is publikáljuk majd!”
Via: Facebook / ELTE Digitális Szociológia Kutatóközpont