Öt ország előadói a szombathelyi Marketingnyelvészet konferencián

2024.11.14.
Öt ország előadói a szombathelyi Marketingnyelvészet konferencián
Az ELTE szombathelyi Campusán – az ELTE TáTK Üzleti Kommunikáció és Marketing Tanszékének, valamint Márka- és Marketingkommunikációs Kutatócsoportjának szervezésében – 2024. november 7. és 8. között sikeresen lezajlott a Társadalomtudományi Kar Marketingnyelvészet konferenciája.

A nemzetközi konferencián elhangzott több mint 40 előadás a marketing és a nyelvészet kapcsolatát vizsgálta, olyan aktuális témákat is lefedve, mint a mesterséges intelligencia a marketingkommunikációban vagy a fenntarthatóság jelenléte a marketing területén.

Az előadók 5 ország (Finnország, Olaszország, Románia, Szlovákia, Ukrajna) 15 egyeteméről érkeztek Szombathelyre. A téma elismert szakértői közül előadást tartott többek között Prof. Dr. Benczes Réka (Budapesti Corvinus Egyetem), Prof. Dr. Hidasi Judit (Budapesti Gazdasági Egyetem), Prof. Dr. Balázs Géza (Színház- és Filmművészeti Egyetem), Prof. Dr. Veres Zoltán (Pannon Egyetem) és Dr. Papp-Váry Árpád (Budapesti Gazdasági Egyetem, a Magyar Marketing Szövetség alelnöke). A konferenciára az ország különböző egyetemeiről érkeztek doktorandusz hallgatók, akik angolul mutatták be előadásaikat, kiegészítve ezzel a magyar nyelvű szekciókat. A teljes program és az absztraktfüzet letölthető az esemény oldaláról.

A szervezők a sikeresen zárult konferenciának – az idei nagy érdeklődésre tekintettel – folytatását tervezik.

A rendezvényt a Nemzeti Kulturális Alap támogatta. (Pályázati azonosító: 201108/03548)