Sikerrel zárult a Marketing going green c. projekt

2023.07.03.
Sikerrel zárult a Marketing going green c. projekt
2023. június 26-án sikeresen lezajlott a Marketing going green c. projekt zárórendezvénye az ELTE TáTK szombathelyi Üzleti Kommunikáció és Marketing Tanszékén.

A rendezvényen ismertették a projekt során elért mérföldköveket és bemutatták a projekt eredményeként létrejött köteteket.

A projekt során, az ELTE TáTK szombathelyi képzéseiben tanuló közgazdász hallgatók megismerték a fenntarthatóság és a fenntartható fejlődés egyes kontextusait, valamint azt, hogy hogyan befolyásolják ezek a megfontolások a vállalkozások működését és marketingtevékenységét a zöld termékektől a fenntarthatóság kommunikálásán keresztül a vállalatok társadalmi felelősségvállalásáig. Összesen 86 óra foglalkozáson vettek részt a hallgatók: előadások, workshopok, projektszemináriumok keretében, amelyeket 17 előadó tartott: egyetemi oktatók, kutatók, illetve gyakorlati szakemberek. Az előadók mind elméleti, mind gyakorlati oldalról rávilágítottak a gazdaság zöld oldalának lehetőségeire és kihívásaira.

A projektzáró rendezvény részeként a hallgatók jutalmakat is átvehettek.

A rendezvénysorozat az Üzleti Kommunikáció és Marketing Tanszéken futó „Marketing going green. A fenntarthatóság kontextusai és a fenntarthatósággal összefüggő szemléletformálás lehetőségei a zöld marketing kontextusában” (NTP-INNOV-22-0036) c. pályázat keretében valósult meg.

A Marketing going green projekt keretében megjelent "A zöld üzleti gondolkodás és a zöld marketing lehetőségei és kihívásai" című kötet ezen a linken olvasható.

A kötet tématerületei felöleik a zöld marketinget, a fogyasztói magatartás frnntarthatósági összefüggéseit, a turizmus és a zöld gondolkodás kapcsolatát, illetve a zöld gazdaság lehetőségeit és kihívasait. A kötetben a szerzők a zöld gazdaság kapcsán aktuális kutatási eredményeket mutatnak be és körüljárják a zöld gondolkodás lehetőségeit és aktuális trendjeit. A tanulmányok szerzői a szakterületük kiváló szakemberei, illetve kutatói. A kötetet Kovács László és Szőke Viktória (ELTE TáTK SEK, Közgazdaságtudományi Intézet) szerkesztették.

Marketing going green zárórendezvény

Marketing going green zárórendezvény

0

/

0

0

/

0